II Ramzes möcüzəsi

20 07 2010

Bir oxuyucunun sualı ilə başlayaq:

Salam qardash. Yaxshi 1 suala da cavab versen yaxshi olar. Nece olur ki, fironun curumemish bedeni haqda Quranda qeyd olunub???

Oxuyucunun da qeyd etdiyi kimi Yunus 92-yə baxaq:

Səndən sonrakılara bir ibrət olsun deyə, bu gün səni xilas edəcəyik (sənin cansız bədənini sahilə atacağıq). Həqiqətən, insanların çoxusu ayələrimizdən qafildir!

İslam saytlarında tapılan mumyanın Britaniya muzeyindən olan fotolarını görə bilərsiniz:

İslam möcüzəsevərlərinə əsasən bu 2-ci Ramzesin Allah tərəfindən cəzalandırılmış cəsədidir. Süveyş kanalı açılırkən dənizin qırağında bir təpənin üstündə tapılıb. Bura qədər hər şey zordu 🙂 . İndi keçək faktlara:

  1. II Ramzes digər faraonlar kimi Krallar Vadisində bastırılıb, hansı ki indiki Luxor şəhəri yaxınlığında, dənizdən 700 km uzaqda yerləşir. Mumiyası da elə həmin yerdə tapılıb. Halhazırda 2-ci Ramzesin mumyası Qahirədə muzeydədir. Səcdə zad formasında da deyil, normal uzanmış haldadır. Bununla görürük ki möcüzəpərəstlərin iddia etdiyi mumya 2-ci Ramzes deyil.
  2. Yaxşı bəs bu mumiya kimdir? Bu da linklər:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Gebelein_predynastic_mummies
    http://www.britishmuseum.org/explore/highlights/highlight_objects/aes/p/predynastic_egyptian_man.aspx

    Şəkildəki mumiya haqqında:

a) Bu mumiya Dinastiyadan əvvəlki perioda aiddir – miladdan öncə 3100 ilinə qədər olan dövrə. 2-ci Ramzes isə miladdan əvvəl 1279-1213 illərdə hökmdarlıq edib. Arada ən az 2 min il fərq var.

In such a burial, when the body is covered in warm sand, the environmental conditions mean that most of the water in the body is quickly evaporated or drained away, meaning that the corpse is naturally dried and preserved. This method was widely used in the pre-dynastic Egyptian period, before artificial mummification was developed.

Yəni bu (mumyalama) metodunda isti qum bədənin üstünə tökülür və bədən təbii olaraq tez quruyur və yaxşı qalır. Belə metodla mumyalanmış bir çox bədənlər aşkar edilib, eynilə belə formada (fetal pozisiyasında). Ramzes vaxtı artıq daha effektiv suni mumyalama mövcud idi. Daha dərinə gedib Faraonların qəbrlərinin xüsusiyyətlərindən danışmaq olar, hansı ki bu şəkildəki adi adamın qəbrindən tamam fərqlidir. Amma məncə ehtiyac yoxdur, istəyən araşdırar, onsuz da National Geographics, Discovery bütün günü Faraonlardan sənədli filmlər verir. Xülasə…

Britaniya muzeyində saxlanılan EA 32751 kodlu mumiya sadəcə sıradan bir Misir adamıdır (Predynastic Egyptian Man), nə faraondur, nə də ki Ramzesdir…Qurandakı hekayə ilə heç bir əlaqəsi yoxdur.


Hərəkətlər

Information

19 responses

20 08 2010
Cavid

Allah bununla bağlı Quranda belə buyurur: “Musaya belə vəhy etdik: “Qullarımla birlikdə gecə yola çıx. Siz şübhəsiz ki, təqib ediləcəksiniz!” Firon şəhərlərə (əsgər) yığanlar göndərdi. “Şübhəsiz ki, bunlar kiçik bir tayfadır! Onlar bizi qəzəbləndirmişlər. Biz isə qüvvətli bir camaatıq!” – dedi. Nəhayət, Biz onları bağlardan və bulaqlardan çıxartdıq. Xəzinələrdən və gözəl yerdən kənar etdik.
Onları beləcə çıxartdıq və İsrail oğullarını oralara varis etdik. Firon və əsgərləri günəş doğduqda onların arxasınca düşdülər. İki dəstə (tayfa) bir-biri ilə qarşılaşdığı zaman Musanın camaatı dedi: “Artıq yaxalandıq!”” (“Şuəra” surəsi, 52-61).

“Musaya belə vəhy etdik: “Əsanla dənizə vur!” Musa əsasını dənizə vuran kimi o dərhal yarıldı və hər hissə böyük bir dağ kimi oldu. O biriləri də ora yaxınlaşdırdıq. Musa və onunla birlikdə olanların hamısını xilas etdik. O biriləri (Firon tayfasını) isə suya qərq etdik. Şübhəsiz ki, bunda bir ibrət vardır. Lakin onların əksəriyyəti iman gətirmədi. Həqiqətən, sənin Rəbbin yenilməz qüvvət, mərhəmət sahibidir!” (“Şuəra” surəsi, 63-68).

Elm bu möcüzəni təsdiq edir

Elmi araşdırmalar nəticəsində Hz.Musanın Qırmızı dənizi keçdiyi yer kimi bilinən bölgə coğrafi yöndən dağlarla əhatəli bir yer idi. Ayədə də qeyd edildiyi kimi gediləcək yeganə yol qarşılarındakı Qırmızı dəniz idi. Arxadan da Firon və əsgərləri gəlirdi.
Quranda xəbər verildiyi kimi Allah Hz.Musaya əsasını dənizə vurmasını əmr etdi. Hz.Musa dərhal əmri yerinə yetirdi. Dəniz Hz.Musa ilə yanındakı İsrail oğullarının qarşı tərəfə keçə biləcəkləri şəkildə yarıldı. Lakin eyni yolla sahilə keçməyə çalışan Firon və əsgərləri dənizin bağlanması ilə boğularaq həlak oldular. Bu məlumatların aydınlığında yola çıxan elm adamları çox sayda tədqiqat və incələmədən sonra dənizin iki yerə ayrılması faktı ilə bağlı maraqlı nəticələr əldə etdilər. Araşdırmaların nəticələri Quranda bəhs edilən hadisə ilə eyni idi.
İki rus riyaziyyatçısı Naum Volzinger və Aleksey Androsov bu araşdırmada Hz.Musanın Qırmızı dənizi “iki yerə” bölərək İsrail oğullarını xilas etməsinin mümkün olduğunu sübut etdilər. Bunun üçün sadəcə saniyədə 30 metr sürətlə hərəkət edən küləyə ehtiyac var idi…
Rus riyaziyyatçıları bu möcüzənin ehtimal hesabı üzərində dayanan elm adamlarının əksinə möcüzənin baş verə bilmə şərtlərini tədqiq etdilər. Bu tədqiqatlar isə onları həmin möcüzəni təsdiq edən nəticələrə aparıb çıxardı.
Bu iki elm adamının Rusiya Elmlər Akademiyasının bülletenində dərc edilən araşdırmasına geniş yer ayıran “Moskow Times” qəzetinin xəbərində Volzingerin bildirdiyinə görə, altı ay davam edən tədqiqatın başlanğıcını Qırmızı dənizdəki nəhəng qayalıq təşkil etmişdi. Bundan sonra hər iki elm adamı qayalığın su səviyyəsi üzərində qalmasını təmin edərək fırtınanın şiddəti və küləyin sürətini müəyyən etməyə çalışdı (http://www.washtimes.com).

Güclü fırtına

Nəticədə sürəti saniyədə 30 metrə çatan küləyin dənizin çəkilərək qayalığı su səviyyəsinin üstündə tutmasını təmin edə biləcəyi aydın oldu.
Yazısında belə olan vəziyyətdə İsrail oğullarının 7 km uzunluqdakı qayalarla dörd saat ərzində qarşı sahilə çata biləcəyi nəticəsinə gəldiklərini qeyd edən Voldingerin Hz.Musanın və tayfasının dənizi keçməsindən yarım saat sonra qayaların təkrar suların altında qaldığını və onları təqib edən Firon və əsgərlərinin boğulmuş ola biləcəyini bildirməsi möcüzənin elmi tərəfini də açıqlayır.
Yaddan çıxarılmamalıdır ki, bu təbiət hadisəsinin həmişə olma ehtimalı var. Allahın istəyi ilə küləyin sürəti, yeri və zamanı kimi şərtlər həyata keçəndə bu möcüzə yenə ola bilər. Ancaq məsələnin əsil möcüzəli tərəfi bu hadisələrin Hz.Musa ilə İsrail oğullarının belə bir hadisəyə ehtiyacları olduğu bir vaxtda ortaya çıxmasıdır.
Unudulmamalıdır ki, Allah inananların duasını eşidən, qəbul edən və mərhəmətli olandır. Ən doğrusunu Allah bilir.

27 08 2010
Ateist adam

Bir alim sirf teoriyada hesablamalarla bunun ola bileceyini deyib. ona inansaq beli, bele bir tebiet hadisesi ola biler. Bu onda mocuze olmur axi, sadece tebiet hadisesi olur, nece ki zelzele, nece ki ildirim, tornado olur, bu da bele. “Iks” hadisesinin elmi cehetden olma ehtimali varsa bu o demek deyil ki bu tanrinin mocuzesidir ve yaxud bu hadise heqiqeten de basverib. Bu esas arqument.
Bir de ki saniyede 30 metrlik kulek bilirsen nedir? Saatda 108 km demekdir. 600 000 neferin 4 saat boyunca 108 kmlik dayanmadan esen kulekde 7 km yol getdiyini kime desen guler. Katrinanin sureti 100-200 km saatda olub, butun sheheri dagidib tokub. 600 000 nefer ise qayaliqlarin ustu ile dord saat gedibmis.

1 09 2010
Cavid

Bu efsane kimi gorunsede semavi kitabda qeyd olunub. Demeli Ilahi quvve olub ki bunlar o yolu normal kecib.

6 09 2010
resul92

bes niye bu quranda yazilib? heee mehemmed yazib aaa goresen durduq yerde bele seyi niye yazib? aaaaaaaaaaaaaaaaaaa… bes onda onun harda oldugunu hardan bilib? aaaaaaaaaa mehemmed kitabinda ne qeder mocuze yazib .goresen hardan bilib bu qeder seyi alim olub? aaaaaaaaa indi bildim ATEISTLER GICDIR niye ? cinki gormediklerine inanmirlar cox danismaga ehtiyac yoxdu cunki agillari olduguna da inanmirlar.hahahahaha…

7 09 2010
resul92

Cevap
Değerli Kardeşimiz;

ZAFER’ in 1983 yılında yayınlanan 77. sayısını ele alanlar, ön kapak üzerinde gördükleri bir resim karsısında şaşkınlıklarını gizleyemiyor ve “ÜÇBİN YILLIK MUCİZE” adlı başyazıyı okuduklarında, daha da hayrete düşüyorlardı.

ZAFER, bu yaziyla binlerce yil önceki bir mucizeyi konu edinmis ve Bediüzzaman Hazretlerinin eserlerinden istifade ederek bu mucizenin British Museum’daki bir cesed ile olan alâkasini dile getirmisti.

Söz konusu müzenin „Mumyalar Bölümü” ndeki bir cam fanus içinde teshir edilen cesed, 3000 yıl önceki bir insana ait olmasına rağmen etleri ve derisi dökülmemiş vaziyetteydi. İngiliz Araştırma Grubu tarafından Kızıldeniz civarındaki kızgın kumların altından çıkartılarak ülkelerine getirilen bu cesedi benzersiz kılan özellik ise, mumyalanmamış durumda olusuydu.

ZAFER’de yapılan bir yorumda, Mısır Kralı 2. Ramses’ in mumyalanmış (yani iç organları çıkartılarak ilaçlanmış) cesedinin uzmanlar tarafından bakıma alındığı sıradaki resmi verilmiş ve bir mumyanın bile belirli araliklarla ilâçlanmak suretiyle çürümekten kurtarildigi belirtilerek söyle denmişti:

“Acaba ilaçlanmış mumyalar bile çürürken, hiç korunmamış (iç organları alınmamış ve ilaçlanmamış) bir cesedin 30 asır boyunca sapasağlam kalmasının hikmeti nedir?”

Bediüzzaman Hazretlerine ait eserlerde, bu sırra su açıklama getirilir:

“Musa Aleyhisselâma karşı muharebe eden Firavun, gark olacağı [boğulacağı> zaman iman etmiş. Gerçi sekerat [ölüm> vaktinde o iman makbul değil. Fakat o makbul olmayan imâna, imânın mahiyetine hürmet için bir mükâfat olarak Cenâb-ı Hak, o Firavunun bedenine necat [kurtuluş> vereceğini haber veriyor…. İşte bu âyetin (Yunus Sûresi, 92) bir mucizesi olarak, o gark olan Firavun’un cesedi aynen bulunmuş. Simdi Londra’da bir müzede muhafaza ediliyor. Seyyahlar onu temasa ediyorlar… [seyrediyorlar>”

Âyet ve tefsirlerde Firavuna ait cesedin tam ve noksansız olduğunun bildirilmesi, onun mumyalanmamış durumuna işarettir.

Bilindiği gibi Musa Aleyhisselâmın can düşmanı olan Firavun, O’nu ve O’na tâbi olan İsrailoğullarını helâk etmek için bu yüce Peygamberin peşine düşmüş ve Hz. Musa (A.S.), Cenab-ı Hakkın sevkiyle Kızıldeniz kenarına kadar gelmişti. Önlerinde düşman gibi deniz, arkalarında da deniz gibi düşman vardı. İşte bu dehşetli vaziyetteki Hz. Musa (A.S.) asasını denize vurmuş ve ordusunu Cenab-ı Hakkın emriyle ikiye ayrılan Kızıldeniz’den geçirerek selâmete ulaştırmıştı. (Es-Şuarâ Sûresi, 62-64)

Firavun ve askerleri, Kızıldeniz’i boydan boya kaplayan bu mucizeyi dehşetle görmüş, ancak kin ve düşmanlıklarını yenemeyerek takibe devam etmişlerdi. Sözde, kendileri de ikiye ayrılmış olan denizden geçebileceklerdi. Nitekim deniz önceleri kapanmadı. Fakat Firavunun ordusu, dalgaların duvar gibi çevrelediği yolun ortasına geldiğinde, deniz birleşmeye başladı ve ordu, Firavun dahil tek bir kişi dahi kurtulamadan sulara gömüldü. (Eş-Şuarâ, 65-66)

Yûnus Sûresinin 90 ve 91. âyetleri bu hâdiseyi söyle anlatıyor:

“İsrailoğullarını denizden geçirdik. Firavun ve askerleri, haksizlik ve düşmanlıkla artlarına düştüler. Firavun tam boğulacağı sırada, ‘İnandım ki israiloğullarınon imân ettiğinden (yani Allah’tan) başka bir ilâh yokmuş. Artik ben de Müslümanlardanım’ dedi.”

Fakat Cenab-ı Hak firavunun imânını kabul etmemiş ve ona Cebrail (A.S.) vasıtası ile söyle hitap buyurmuştur: “Ona, ‘şimdi mi imân ediyorsun?’ dendi. ‘Hâlbuki daha önce başkaldırmış ve bozgunculuk etmiştin.” Ayni sûrenin 92. âyetinde ise, söyle buyurulmaktadır:

“Felyevme nünecciyke bibedenike.”

“Gark olan Firavun’a der: ‘Bu gün senin gark olan [boğulan> cesedine necat (kurtuluş vereceğim)” (Bediüzzaman, Risale-i Nur Küliyatı, Sözler, S. 402)

„Tâ ki, senden geridekilere bir ibret olasın.. Ve süphe yok ki, nastan (insanlardan) birçokları bizim âyetlerimizden (delillerimizden) gafillerdir.” (Ö. Nasuhi Bilmen, Kur’an-i Kerim Meâli, Yûnus S., S. 1425)

ZAFER’in “ÜÇBIN YILLIK MUCIZE” yazısı, Türk okuyucuları arasında gerçekten takdir uyandırmıştı. Çünkü konu, sadece bir araştırma gözüyle ele alınmamış, âyet ve tefsirler açısından da incelenmişti. Meselâ 1144 yılında vefat eden Zemahşerî, Yûnus Sûresinin söz konusu âyetinin tefsirini, kendisinden 8 asır sonra bulunacak olan cesedi âdeta görür gibi yapıyordu:

“Seni, deniz kenarında bir köseye atacağız. Cesedini tam, noksansız ve bozulmamış halde, çıplak ve elbisesiz olarak, senden asırlar sonra geleceklere bir ibret olmak üzere koruyacağız” (Kessaf Tefsiri, Cilt 2, S. 251/252)

Ayet ve tefsirlerde, Firavun’a ait cesedin tam ve noksansız olduğunun bildirilmesi, onun mumyalanmamış durumuna işarettir. Ve bulunan cesed, tefsirdeki gibi çıplak ve elbisesiz olup, derisi dahi dökülmeyecek şekilde korunmuştur.

Zafer dergisi, Sayı 200, 1993

7 09 2010
resul92

hec bir mumyalanma izi yoxdu

2 12 2010
shahin

ŞAHİN.M

Qocaya deyirlər dur bir iş gör , başlayır məsləhət verməyə . Müsəlmanlar da faydalı bir iş görmək əvəzinə boş boş şeylərə qızıl kimi vaxtlarını sərf edirlər. Ümumiyyətlə nəinki müsalman dini bütün dinlər cəfəngiyatdır. Dünya elmlərini bilən adam üçün din uşaq nağılı kimi bir şeydir. Mən bütün dünya dinlərini quranı,incili,krişnanı,zərdüştü,zəburu,tövratı,sufizmi və xeyli təriqətləri çox diqqətlə oxuyub real həyatla elmlə müqayisə edib gördüm din onu yaradanların və şahlarin ,kralların,bir sözlə başçiların marağını təmin edən fəlsəfə həm də çox güclü siyasətdir. Mən beş on il ərzində cox səmimi dindar olmuşam. Namaz qılmışam,oruc tutmuşam,ziyratə xorasana getmişəm . İnamım o qədər səmimi olub ki namaz qılarkən çox vaxt ağlamışam. Dində yaxşı şeylər coxdur ancaq həqiqət deyil. Həqiqət isə hər şeydən üstündür. Bir şeyi də qeyd etmək istəyirəm , dindarlar dialoq apara bilmirlər onlar təhqirlə ,hədəylə,qorxutmaqla danışırlar. Bu da onların səhv olmağına dəlalət edir.

15 12 2010
resul92

mene de gorum dunya elmini sen ensteynden pascaldan nyutondan dnt-ni tapan bioloqlardan felsefeni hegel muasir en guclulerden anteny flewden
ve.s yaxsi bilirsen dunenki usaqsan da!
dinler diyendeki biz hec krisna neblim buddist ve.s inanmiriq ee gic-gic yazib doldurmusan biz ilahi semavi dinler olan xristyan yehudi ve islam dinin yegane allahina inaniriq!
allahin peygemberleri krallar olmayib get arasdir isani mehemmed peygemberi ve basqalarini
men de evvel ateist olmusam amma 5 ilden cox arasdirmalar aparmisam
and icerem ki hec sen mennen cox ateisim yalanlarini bilmirsen
indiyene kimi nece ateizm yalanlarini acib yazmisam amma silibler qorxullar da ne diyim!

9 01 2011
Natiq

Sonda Müsəlman olaraq ölmək hər adama qismət olmur. Bu imanın nə olduğunu kafirlər anlamaz.

14 03 2013
f.....

cox gozel qeyd etmisiniz…..

18 12 2012
roya

mende ele bawa duwurem onlar hemisi qusd ptresdlikdir

18 12 2012
royal.cabbarov@mqil.ru

islam dininde alah buyurur ki ey menim xalqim alah tekdir ama insalar wetana inanirlar alaha qarwi hemiwe qusd peresdlik eleyibler ona gorede alah hemiwe bu insanlarin hecneye inamilar deyirler dekabirin iyirmi biri dunya daglacaq onlar hemisi fantazyadir alanh hacan axreti getirse ondada dunya daglacag.men deyirem ey muselmanlar az qusd peresdlik eleyin.

18 12 2012
royal.cabbarov@mqil.ru

men hemwe demwem deyecemde musulman xalqi yari fayizi qusd peresdiler.

30 12 2012
ramil

hamsi yalandir .Allahdan basqa

30 12 2012
ramil namazov

Allaha sukur edin her zaman

8 04 2013
Nəsimi

Çox maraqladır axı 2-ci Ramzesin cəsədinin sahilə tullayıb çinki o, Allahlıq idiasında olub.

4 07 2015
sensiz

Qiyamet gunu sizleri cehhennem odunda. Yanaraq gormeyi cox isterdim . AMIN. AMIN. INSALLAH.

4 07 2015
Ateist adam

Sende deyesen psixi xestelik var, insanlarin yanmasindan zovq alirsan…

12 03 2016
Gülşən Məhərrəmova

hardan oxudugum yadimda deyil amma Allaha inanmayanlara gelsin… Ateist bir melim uşaqlara Allahın olmadığını demeye başlayır dersde (haşa)ş Bu vaxt balaca şagird durur ve deyir. “Melim Allah niye yoxdur deyirsiz?” Melim “Çünki olsaydı bu vaxta kimi onu gorerdik”. “Demeli gorunmeyen şey yoxdur he?” deye soruşur şagird ve elbette melim beli deyir. Şagirdin cavabi bu olur :”Uşaqlar melimin aglini, vicdanini, mentiqini gören var?” Elbette uşaqlar yox deyir. “Demeli sizin bir qramda olsun agli vicdani yoxdu, düzdü melim?” Yanimizdaki otaqda olan usaqlari gormemeyimiz o uşaqlarin olmadigini subut etmir. Sadece aramizda bir divar var. Neceki Allahla qul arasinda olan divar kimi.

Ateist adam üçün bir cavab yazın Cavabı ləğv et