Ateistlərə ən çox verilən suallar (FAQ) 2

1 11 2009

Belə bir sual gəldi:

Kainatın bəşəriyyətin var olmasında məqsəd nədir? Yəni bu qədər şey nə üçün yaradılıb?

Hər şey nə üçün yaradılıb sualı özü səhvdir. Ateistə görə kainat yaradılmayıb. Kainat var. Necə ki göydə bulud var, kainatda da planetlər var. Bunların da heç bir məqsədi yoxdu. Hər şeyin gərək məqsədi olsun? Biz sadəcə düşünə bildiyimiz üçün fikirləşirik ki nəsə məqsəd olmalıdır. Amma hansısa planetdə duran qaya üçün kainatın heç bir mənası yoxdur. Biz olmasaydıq məqsəd də olmayacaqdı. Məqsədi axtaran bizik, kainat üçün, planet üçün heç bir məqsəd yoxdur. Amma sualı genişləndirib “həyat” məsələsinə gətirə bilərik. Hamı elə düşünür ki ateistsənsə deməli həyatın mənası yoxdur, içində böyük qaranlıq bir boşluq var. Elə deyil;

Həyatın mənası elə həyatın özüdür. Həyat əvvəlcədən elədiyin seçim deyil ki. Yəni sənə başda demirlər ki həyat istəyirsən yoxsa başqa şey. Sən də soruşursan ki həyatı seçsəm mənası nə olacaq ki? Bu proses belə olmur. Sən artıq yaşayanda, həyata davam eləyəndə bu sualı verirsən. Həyatın mənasını da yaşayaraq dərk eləyirsən. Kiminə görə sevgi, kiminə görə pul, əyləncə, kiminə görə Allaha yaxın olmaq. Ateist olmaq o demək deyil ki onun üçün həyatın heç bir mənası yoxdur. Ateist üçün həyatın mənası elə yaşamaqdır. O halhazırda əlində olan həyatdan ləzzət alır (almağa çalışır), ən yaxşı şəkildə yaşamağa çalışır. O, o biri dünyada şərab axan çaylar, tumurcuq döşlü bakirələr, sonsuz həyat və cavanlıq gözləmir.

İslama görə həyat-dünyanın mənası bizi test eləməkdir. Yəni biz halhazırda testin içindəyik, bu test də qurtaranda ya cənnətə ya da cəhənnəmə gedəcəyik. Bu teolojik açıqlama kafi deyil. Çünkü daha sonrakı suallar yaranır;

  • Yaxşı bəs bu cənnət-cəhənnəmə göndərməyin mənası nədir?
  • Allahın belə bir sistem dizayn eləməyinin mənası nədir? Onsuz da Allahsan, nə ehtiyacın var fağır insanlar yaradıb onlarla məzələnməyin?
  • Yaxşı, dünya imtahan məkanıdır, bəs bu boyda kainat nə məkanıdır? Dünyadan min işıq ili uzaqlıqdakı galaktikanın, planetin mənası nədir? Guya öz qüdrətini göstərir? Bəs 500-1000 il bundan qabaq milyonlarla insan bu qüdrəti görmədən öldü axı? Deməli 1-2 era əvvəl insanların testləri daha çətin olub?
  • Cinlərin, mələklərin və digər mifik məxluqların mənası nədir?
  • Peyğəmbərlərin mənası nədir? İnsansız bir test metodu fikirləşmək olmazdı?
  • Ən son sual, Allahın mənası nədir? Yəni onun var olmasının mənası nədir?

Nəticə olaraq, teist olmağınız sizə həyatı dərk eləməyə, “niyə” suallarına cavab verməyə kömək eləmir. Sadəcə gözünüzdən pərdə asır. Sadəcə bir sıra sualları unutmağa, onları “şeytanın fısıltısıdı” deyib qulaq ardına vurmağa kömək eləyir.


Hərəkətlər

Information

188 responses

7 09 2010
resul92

1)ALLAh insanlari quranda bildirildiyi kimi ibadet ucun yaradib.
2)cennet cehennemin olmagi ALLAH in edaletinin subutudur.meselem cennet var cehennem yoxdu,cehennem var cennet yoxdu bele olsaydi ilahi edaletden danisilmazdi.
3)heyata zarafat seklinde baxan sizsiz.heyat momunler ucun gozel rahat bir mekandi.hele cenneti demirem.
4)heqiqeten bu allahin elmi qudretidi ki bu planetler,tebiet,gozellikler.bir de qaldi ki evvelki insanlara onlar onsuz da dunyadaki gozellikleri gorub inanirdilar beyem kosmosu gormesem men allaha inanmayacaqdim.bu hec size de tesir etmir onsuzda hec neye inanmirsiz1
5)cinler de bizi kimi sinaga cekilir melekler ise yox.unutma cinlerin de momuni kafiri var.
6)peygemberler olmasaydi deyecekdiniz ki niye allah isare gostermir yere insan gonderib bizi bilgilendirmir.
7)bu sual eladi misal ile gosterim. baliqlar qurudaki canlilari bezen gorur amma bizi tam bilmir.niye cunki baliga verilen agil bu qederdi.haminin aglinin bir kapasitesi var.meselem pisik telefon niye kesf etmir cunki allah onlarin aglina buraya qeder serhed qoyub.sene de mene de allahi derk ede bilecek serhedi asa bilecek agil vermeyib.basa dusdun ALLAH bizim tesevvur ede bilmediyimiz kordinat sistemindedir.amma men allahi etrafimdaki gozelliklere baxanda gorurem.cunki bu qeder mukemmellikleri tebii ki allah yaradib.

ozuvuze sual verin amma SUAL VERİB QULAQLARİNİZİ YUMMAYİN!!!DUSUNUN CUNKİ BUNU QURAN EMR EDİR! QURANDA EN COX ALLAH DUSUN,OXU,DERK ET DEYİR!!!

19 02 2017
Pervin mm_ov

Kim yazibsa, elasan) Allah elmvi artirsin

5 01 2011
Zirve

Ateistlerin iddialarini bir heyvana desen heyvanligi ile olara gulecek…
Cunki menasiz iddialarini isbat ucun onlar goz ile gorunen sheyleri ve elmi de inkar edirler…

13 01 2012
İlkin Məmmədova Mümtazdan

İlkin bəy,sizdən də, Mehdi bəydən də sizin sualınıza cavab vermək üçün icazə istəyirəm. Razı olsanız fikrimi bildirərəm.

25 03 2012
Allah boyukdu

ateistler siz inanmisiz de Allaha,deyirsiz hamisi uydurmadi,gorunmeyene nece inanaq deyirsiz.Gorunmeyen agridi,sevgidi,nefesimizdi…bunlarida gormusuz amma inanirsiz.Basiniz agriyanda gerek size inanmasinlar,’gorulmur axi’.En boyuk delillerden biri de Qurandi.Yaxsi bunada inanmisiz siz.Amma Allahi tanimaga calissaz heyatiniz cox deyiser,yaxsi terefe.Sukur Rebbime muselmanam.Inanin ki Allah bizleri anamiz bizi sevdiyinden daha cox sevir.Bu gozel Allaha nankor olmayin,verdiyi nemetlere sukur edin.Men inammagimin baslica sebeblerimnen biri her animda mene komek olmasidi.Adice elinize baxin,erebce Allah yazisini gorersiz,insallah Allah sizlerin bele olmaginiza baxmaraq heqiqrtleri gormeyinize komek olar.Eslinde bizim sizlere yazmagimizida Allah size heqiqetleri gostermek isteyir,xahis edirem ne qeder ki vaxtiniz var istifade edin.Inanmaqla hesne itirmisiz,inanmamaqla cox sey itirisiz.Yazdiqlarimi sadece oxumayin derinnen dusunun.Allah hidayet etsin.

18 07 2012
Terminator_2059

elbette ki ALLAH boyukdu bunu muselman olan inkar etmez biz muselmanlar hamimiz ALLAH-a inanir ve ona itaet edirik amma gel ki ele adam cixir ki halbuki muselmandi deyir ki estafurillah ALLAH yoxdu yeni bele cixir ki bes bu kainati kim yaradib ve ne ucun…her kes ozu biler bir gun gelecek hamimiz oleceyik ve onda 2 yol arasinda qalacaqlar ya CENNET,ya da Cehennem…

25 03 2012
Allah boyukdu

imana gelin

25 03 2012
Allah boyukdu

Allah boyukdu

19 07 2012
Mümtaz

Ay müsəlmanlar,tutaq ki, mən Allahı qəbul etdim.Onda Quranı da allah kəlamı kimi qəbul etməliyəm.Bəs “Ənam” surəsinin 104-cü ayəsini necə qəbul edim? Axı burada allaın sözü yox,Məhəmmədin sözü gedir. Gözünü yumub- “Qız qalası” yaxud teleqüllə yoxdur-deməklə onlar yox olmur axı.
Siz ateistləri səhv başa düşürsüz. Şəxsən mənim heç bir dindarla nə şəxsiqərəzliyim nə də şərikli malım var. Sadəcə, dində olan ziddiyyətlər səbəbindən dini qəbul edə bilmirəm. Bəlkə dindarlar özlərini görməzliyə vura bilirlər,yaxud həqiqətən görmürlər,bu onların öz işidir. Amma,bizdən istəməsinlər ki,ürəyimizdə bir şey deyək,dilimizdə başqa şey.Yəni, bizdən riyakar müsəlman yaratmağa çalışmasınlar. Onsuz da islamda həddən artıq riyakar müsəlmanlar var!

10 05 2018
heyran

beli tamami ile duzdu museman deyib ozune her gunahi edir sonra guya oruc tutur

10 05 2018
heyran

muselman

26 09 2013
Royal

Bu boyuklukde dunya saniyyeye 30 km hereket eden yer kuresi yagan yagis dogan gunes bunlar mocuze gormeyinize kifayet deyilmi. 5100mln km kvadrat nehengliyinde bu dunya oz ozune ve tesadufden yarana bilmez.

6 11 2013
mehman

Bu atiestler qeribedilerey yaxsi ozunuz ozunuzun ixtiyarindasinizsa neye gore olumun catanda onun qarsisini ala bilmirsen?Hani senin p alimlerin gelsin qarsisini alsinda gorum nece alir1

25 01 2014
Mümtaz

Mehman,Royal,mənim qoyduğum sual yerin,göyün necə hərəkət etməsi,yaxud ölümün qrşısını almaq haqqında deyil.Bunlar mənim üçün ikinci dərəcəli məsələlərdir. Mən sual vermişəm ki,əgər quran allah kəlamıdırsa, ənam surəsinin 104-cü ayəsini necə izah edirsiz? Quranın azərbaycan dilində 1-ci nəşrinə Ziya Bünyadovun yazdığı izahlarda həmən ayə haqqında məlumat var.Gedin oxuyun,düşünün və cavab yazın.

5 04 2014
Mujgan

Mende derem neyi deyir. Ay axilli. Orda aye ve sureler Cebrail vasitesile peygembere vehy olunub. Enam,104de ise yeni bele de anlamina gelir. Quranda oqede ele ayeler sureler varki peygembede xitaben deyilir ve cavabinda da peygemberin camaata vereceyi cavab kimi bildirilir. Biaz duwunsez gorersiz. Hem Qurani ordan burdan hisselerle oxusaz elbetteki ele daginig fikirli olarsiz. Onu bawdan diqqetle oxusaz belkede ureyvizde azcada olsa iman varsa bizden de cox inanarsiz. Siz,Allaha dogru bi addim atsaz Allah size on qat artig eder..

10 07 2014
elvin

Ənam suresi 104 cu aye – (De:) “Rəbbinizdən sizə göz qabağında olan dəlillər gəlmişdir. Kim (onları) görsə, (xeyri) onun özünə, kim kor olsa (zərəri) onun öz əleyhinə olar. Mən sizin üstünüzdə gözətçi deyiləm”. Ac gozlerini ayenin qarwisindaki DE sozune yaxwi bax.

18 09 2014
Mumtaz

Elvin,menim gozlerim achiqdir,belke sen achasan gozlerini. Ve o achilmish gozunu Ziya Bunyatovun hemin ayeye yazdiqi sherhi oxuyasan. Tercumeni oxuyub durub gelmisen ki,ele deyil beledir.Senin gozun achiq olseydi,inandiqin quranin erebcesini de bilerdin,gorerdin ki,hemin ayenin erebcesinde moterizeye alib soxushdurduqun (De) sozu yoxdur. Ziya Bunyadov da sherhinde yazib ki,”NADIR HALDIR KI,PEYQEMBER OZ ADINDAN DANISHIR” (boyuk herflerle yazdim ki,yaxshi goresen) Sence,allahin kitabinda peyqember oz adindan nece danisha biler?

5 04 2014
Mujgan

Onun da menasin Allah bilir. O hecneyi bowuna yaratmayib..
Beli Allahin hecneye heckime ehtiyaci yoxdu ona wukrler eden ibadetden yayinmayan kifayet qeder melekleri var cunki. Sadece insan yaratmagla da Allah oz,ezemetini bi daha subut etmiwdir. O isterse butun beweriyyeti mehv edib yerinde bawqa cur alem ve mexluqat yaradar.
Onu kim deyirki gormeyib evvelki insanlar qalaktikani.? Sadece o insanlarda dini bilikler olmayib Qurani kerimde de varki her qovm hcun bi peygember gonderdik ki sonra insanlarin behanesi olmasinki bilmirdik… Sadece kecmiw dovr insanlara dinden xeberi olmayanlara gunah yoxdur…
Cinler tusuden yaradikib. Menasi odurki onlarda insan kimi imtahan olunacag onlarin coxu weytana yardim ederler. Melekler ise heresi bi meqsede giredi. Allahin en sadiq yaradiliwdaridi.
Eynen senin kimi bu sozleri cox kafir deyib Quranda,da varki dediker ki niye insandan secdi peygember gerek melek veya bawqa bi fovqeltebii quvve ola… Cunki melek veya bawqa biri olsaydi bele o insan gorkunde peygemberlik edeceydi. Melekler cunki insanin tesevvur etdiyinden daha bawqadi ele bi quvve girseydiz coxdan onu oldurer veya onda arawdirmalar aparardiz..
Allahin menasi odu ki o zaman veya mekan tanimaz. O bizim tesevvurlerimizdeki kimi deyil ne cismen ne ruhen. Onun var,olmasinda nese mena,axtarmag da,duzgun deyil. O sadece yaradib herweyin yerin goylerin hojmu ona mexsusdu.
Qurani kerimde bele bi kelamda var ki Allah acig awikar inkar okunmadigca qiyamet qopmaz. Men indi onun wahidi okuram. Insan nece nankor olarki oz,kecmiwin ittiham edsin. Indi cox hadiseler baw verir elm texnika inkiwaf edir … Ama herwey limitdedi hecne o limitden artig inkiwaf ede bilmez,ta ki Allah kimese neyise vehy ede ki yeni nese,ixtira edsin…

27 01 2018
Aysun

Deyirsən ki, “O istəsə bütün bəşəriyyəti məhv edib yerində başqa cür aləm və məxluqat yarada bilər”.Sənin bu dediyindən görünür ki, “ALLAH” hər şeyi yarada bilər eləmi???

9 05 2014
Vasif

Vasif,Bu ateyislere deyen lazimdi ki,esdafrullah ALLAH yoxdu onun kitabini niye muzakire edirsiz.

28 10 2015
Ozal

Biz her weyi arawdiriq ateist oluruq. Yoxsa atamiz anamiz muselmandi deye muselman olmuruq. Yada siz kimi Allahdida mocuzedi. Kiminse neyinse ustune yixmiriq hadiseni. Arawdiriq her weyin elmi aciqlamasi var olmasada cavab ucun sehr axtarmiram

17 02 2018
Ali Axmedov

Hər sheyi bir kenara qoy de gorum yashadiqin yaşadiğin bu dünyaya nezer et düşün, hər şey öz nizaminda bir birini bağlayaq mövcutdur,məsələn ağavların oksigen ürətmələri,insanların bu oksigenlə yaşamaları və yaxud qidanı udduqdan sonra gedən proseslər və bununla bərabər molyardlarca proses öz ahengində insanın müdaxiləsi olmadan insana xidmət edir.Düşün,Düşün ,Düşün hər şeyi kənara qoy bu barədə Düşün ,Düşün yenə düşün! təbiətin bütün bunları bu nizamda yaradmaq qüdrəti varmı? eyer desən yoxdu,onda men deyirəm bütün bunları Allah yaradıb,yox desən var,unda mende deyirem senin tebiət dediyin allahın özüdü!lakin nefsin seni əsir almış şeytanın əsgəri emiş!Düşün Düşün Düşün,təbiətdəki bu nizamin qurulması üçün!məcazi mənada gərəg 1 milyar nərd zərini bir yerdə atasan hamısı Şeş düşə! bu mümkünmü,amma sen mümkün olduğunu iddia edirsen

3 09 2014
Leyla Quliyeva

Allah belaanizi versin eqidesi zeif olaann insanlari zeherlediyinize gore.men peygember deyilem sebirli olam ve size sonsuz kin nifret besliyirem Allah belanizi versin dinsiz imansizlar.senin bu nehlete gelmiw seyfende oxuduqlarimnan sonra ozume gele bilmirem ve bunu etdiyime gore ozume defelerle lenet oxuyuram.Ay yaziq ,ozunu ,wexsiyetini,yaraadanini itirmiw mezlum arasdir o bow beynin derk etmirki gotupoxlu bende hecneye qadir deyil dunyanin kainatin goze gorunenin gorunmeyenin bu nizamda hereketini yalniz agilli ve qudretli Yaradan idare ede biler ancaq.gorunur beynin bunu duwunmeye yetmir aciz mexluq ac youtubda (bu videoyu olmeden once izleyin) videosuna bax Dunya alimlerinin elmle arawdirmalarinin neticelerini kor gozunle gor.bele bir soz deyilir gormey isteyenler ucun boyuk bir iwiq gormek istemeyenler ucunse boyuk bir qaranliq var.ele bu soz besdir sene.Allahin varligina wubhe edenler (ohakikato)sehivesine gir yutubda ve bax inwallah wubheye duwduyun ucun ozune lenet oxuyassan.yox eyer yene inanmirsansa yasayan bir olusen eqidesiz ,ne ucun ,kim ucun yawadigini bilmeyen bir yaziqsan.Sonu yokluksa,NEDEN bu varliq.ele bu sozun mahiyeti bes edir anlayana.

7 10 2014
Ateist adam

Bu da muselmanlardaki sebr, anlayis, soz azadligi…bir blogda yazilanlara gore kin nifret besleyir, lenet oxuyur. Sonra deyirler muselmanlar niye ozlerini partladir :)) Cunku beyni Islam cefengiyyati ile baglanir, beyin funksiyasini itirir.

“Sonu yoksa Neden bu varliq?”, onun basga versiyasi da var, neden varliq? Yeni umumiyyetle Tanri niye var olmagi secdi? Var olmadan neyise yaratmaq var olub neyise yaratmaqdan daha ustun daha meziyyetli deyil meger?

3 01 2018
Ateist

😂😂 bax ozunuz deirsiz. Elmi crhetten subut axtarsaniz bele tapmirisz. Deyelimki var . Insanlar minlerce heyvan novu kainat . Ve s. Mohtesem seyler. Bunlarin bir dizayneri olmalidi deirsiz . Yaxsi bes insanlardan qat qat ustun , gozel dizayner qabiletne malik olan , dunyaya peygamber gonderen , eyni vaxta minlerle insana qulaq asan bi allah varsa o zaman onunda bir yaraticisi olmalidi. Cunki bu qeder aeyri adi bir varliq oz ozune yarannammaz . Absbjsh ( sizin dediklerinize esasen deirem ) ama eslinde her sey tesadufdu. Beyniiviz islamla yuulub. Qinamiram .

10 05 2018
heyran

bax yuxarda qeyd etdiyimkimi muselmanam deyib diger dinleri pisleyirsen quranda ele bir sey yoxdur ki diger dinler hedelensin sadece bu var hormet edilsinn menim elediyim kimi men ateist deyilem muselmanam bunudaona gore deyirem ki atam anam muselmandi mende ele cixis edirem 1 ci allaha o qeder baxlandim sonra ise hec ozum bilmeden ondan uzaqlasdim ureyimde ne ateistem ne de muselman ve ya diger dinlerden deyilem cunki men
hec bir qurupadaxil deyilem sadece ozum varam allaha inanirsan sa gunah isleme onda

4 10 2014
Nureddin

Salam olsun UCA ALLAHIMIZI qəbul edənlərin üzərinə.Ey ALLAHI qəbul edən bəylər və xanımlar sizlərə bir sözüm var ki,ateistlərlə söhbət etmək mənasızdır.Onlarla söhbət edib özünüzü yormayın.Bilmirəm bu sözümü məsləhət kimi qəbul edərsiz,yoxsa söz kimi,amma hansı cür qəbul etsəniz mənimtək fəqir bir qula bu da kifayətdir.Mən UCA ALLAHIN bir fəqir qulu kimi sizlərə demək istərdim ki,GÖZƏL ALLAHIMIZIN GÖZƏL KİTABINDA belə buyurmuşdur : ” HƏQİQƏTƏN ALLAH ONA TƏRƏF GƏLMƏK İSTƏYƏNLƏRİ ÖZÜNƏ YAXIN GƏTİRƏR.” Odur ki,halınıza baxaraq ALLAHA ŞÜKÜR deyin.SAĞOLUN ALLAH AMANINDA.
Ey Ateistlər,əgər bu yazdığım ayədə səhv tapmaq istəsəniz ki,BƏS ONDA BİZİM GÜNAHIMIZ NƏ İDİ Kİ,ALLAH BİZİ SİZLƏR KİMİ ONUN HƏR ŞEYİ YARATDIĞINA DEYİL,ATEİST OLMAĞA YÖNƏLTDİ ? Cavab isə çox sadədir:” 1-CİSİ YUXARIDAKI QURAN AYƏSİNİ BİR DAHA OXU, 2-CİSİ İSƏ OXUDUQDAN SONRA ÖZÜNƏ BELƏ BİR SUAL VER-MƏGƏR MƏN ALLAHA TƏRƏF GETMƏK İSTƏDİMMİ Kİ,ALLAH DA MƏNİ ATEİST ETMƏYƏYDİ ? Demək ki,getmək istəməmişsiz ki ateist olmusuz.Sonda isə ,ey ateistlər, özünüzü yormayın.SİZLƏR ALLAHIN YARATDIĞINDA HEÇ BİR DƏYİŞİKLİK TAPA BİLMƏZSİNİZ.

10 05 2018
heyran

he indiye qeder ureyin gedib suala cavab ver

8 10 2014
Zaur Babayev

butun varliqlar Allah terefinden yaranib,hec neden?hec ne insanin derk etmediyi varlikdir.

28 10 2014
Tənha Sərkərdə

Atesit!Hər şeyi qoyuruq qırağa göz qabağın olan şeydən danışırıq.Demirsiz göz qabağında olan şeyə inaniriq?Mende sübutla ve möcüze ile danişiram.Ezan sesi gelende bir gül varki açılır.Yalnız ezan verilende açılır başqa vaxtı açılmır.gülün ağlımı var?Yoxsa gülə öyrədiblərki ancaq ezan verilende açıl?!İnsaglı Atesitler var fikirleşirki belke men sehv bilirem?Ve neyse öyrenmek ümidiyle müzakire eliyir.Ama siz sözün esl menasında qebul elemiyen bomba oğlanlarsız.İnsan meymundan emele gelib.Bəs indi niye meymun insana çevrilmir?Milyon illerle tekminleşib çevrilir?Axı milyon il yaşıyan meymun yoxdur.Qulağın
da iki deşik var niye beynin skvazniyak elemir?Qadında meme süd üçündü bes kişide ne üçündü.Cavab verin.Sizin suallarınız özünüz kimi menasızdır.

28 10 2014
Ateist adam

1. O hansi guldur ele? :))
2. Insan meymundan emele gelmeyib. Insanla meymunun ortaq atasi eynidir. Neceki bir insanin atasi ve babasi sag olur, o insan da atasindan emele gelib.
3. Tekamul bir meymunda bas vermir, ona gore tek bir meymunun milyon iller yasamasina ehtiyac yoxdur. Bu proses nesil esasinda bas verir ve genetik deyisikliklere getirib cixardir.

17 02 2018
Ali Axmedov

Quran deyir bir qövm vardır ki, Allaha qarşı gəldijləri üçün Allah onları MEYMUNA döndərdi,Əgər cavadlı adamsansa arşdır. və nəticə çıxart burda bir əlaqə var,Quran ELM kitabıdı,hər cahil onu oxuyub anlayamaz,Quran sizin fikirləşdiyiniz kimi kitab deyildir.Sen bir TİİB üniversitetinin kitabını oxuyub Əməliyyat edə bilərsən?xeyr ede bilməzsən.Ona görəki,onu oxumaqla deyil tam-tamına həqiqəyi ilə öyrənməli və anlamalısan.ƏKS təqdirdə bir şey alınmaz.Bu tibb kitabı bir bəşər kitabıdı hələ bunun üçün əziyyət çəkməlisən.Quran Allah kəlamıdı onu bir oxunuşla anlayacağınızımı sanırsınız?Quranın bir çi surəsinin ayesi ilə axırncı surəsinin ayesi ümumilikdə hər ayenin özü özlüyündə bir biri ilə əlaqəsi var.Düşün de özünə men bu qeder savadlıyammı?Bir nüçə ayeni internetdən götürüb şerh verirsiniz.Bu cılız təxəyyülün meyvələridi.Allahdan bağışlanmağızı istəyin bəlkə bağışladı,besirət gözünü açdı.Bir deneyin.Men binları seni bir Allahın yaratdığı mükəmməl fizioloji qurluşa malik olan İnsan olaraq(Allah haqqında düşüncələrin xaric) sevdiyim üçün yazıram.İnsanlar bir-birini sevməlidi etiqadından aslı olmayaraq.

28 01 2018
ilkin

ooo ela bax m3n sizin bu sözlerinizi alqışlayıram bu sözlere ateistler isteselerde sizşn sözleriniz qeder deqiq ve keskin bir cavab vere bilmezler

28 10 2014
Tənha Sərkərdə

Deyirki Allah yoxdur.Bu anda yerde yeke bir daş götürüb çırpırsan tepesine.Deyirsenki ağrıyır?Deyirki he ağrıyır.Mende deyirem ağrımır.Demirsen ağrıyır?Mene sübut ele ağrını.Göster mene ağrını.Göstere bilersen?Əlbəttə yox.Burda bəs nolur?o olurki başlıyır yene boşmba oğlanlıq elemye ve heqiqeti qebul elemir nese yeni bir şey icad eliyir,yeterki qabağındakını sındırsın.Ama fikirləşmirki görəsən dediyi meqsede uyğundu ya yox.Öz həqiqətlərinlə əsl həqiqətləri qarışdırma yoxsa yanarsan!!!

28 10 2014
Ateist adam

Deyirki Yeddibasli Ejdaha yoxdur.Bu anda yerde yeke bir daş götürüb çırpırsan tepesine.Deyirsenki ağrıyır?Deyirki he ağrıyır.Mende deyirem ağrımır.Demirsen ağrıyır?Mene sübut ele ağrını.Göster mene ağrını.Göstere bilersen?Əlbəttə yox.Burda bəs nolur?o olurki başlıyır yene boşmba oğlanlıq elemye ve heqiqeti qebul elemir nese yeni bir şey icad eliyir,yeterki qabağındakını sındırsın.Ama fikirləşmirki görəsən dediyi meqsede uyğundu ya yox.Öz həqiqətlərinlə əsl həqiqətləri qarışdırma yoxsa yanarsan!!!

28 10 2014
Tənha Sərkərdə

Bəs o yeddibaşlı ejdahadan bir xeber var hanı onun kitabı hanı onun möcüzesi?Axı men möcüze getirdimLazım olsa yene getireren.Bir şeyde deyim.Ola biler Allahı ,kimi Allah kimi tanıyar,kimi Yehova kimi , kimi başqa bir adla amma görürsüzki Hamı bilirki bele bir qüvve var sadece hami ayrı adlarla tanıyır.Bu qebul olunmasada beledir.Qebul elemirsizse bu başqa mesele sizin öz heqiqetlerinzle esl heqiqetler qarışıb ona görədə heçneyi anlamırsız

28 10 2014
Ateist adam

Basga kim adla dediyin diger Tanrilar senin Mehemmed peygemberini qebul elemir, bu bir.
Mocuze zad getirmemisen.
Xeber var onnan, ac Melikmemmedin nagilini oxu.

Senin arqumentin odur ki agrini gormuruk hiss eleyirik, ona gore de Allah var. Hemin arqumenti Ejdahaya da, Shivaya da, Zevse de getirmek olar. Elave “mocuze”, “kitab” kimi seylerin senin verdiyin numuneye dexlisi yoxdu.

10 01 2017
Ali

Siz elmden filan danisirsiz guya aqillisiz filan..men duneden sizin fikirlerinizi ,quran ayelerinde tapdiqiniz “aşibkalrari”oxuyuram.sizin ne qeder dayaz fikirili zavalli birileri olduqnuza sahid oluram.heqiqeten ureyim aqriyir ve yaziqim gelir size.sizin dine Allaha ve peygemberine lagla kinaye ile yazdiqiniz iddialariniza axiretde en tutarli cavablariniz verilecek…ama onda teessuf ki cox gec olacaq sizin ucun )

28 10 2014
Tənha Sərkərdə

tək bir şey maraqlıdır mənə. həqiqətən o insanlar dünyaya boşu boşuna yaşamağa gəldiklərinə inanırlar yoxsa məsuliyyətlərdən qaçmaq üçün bir yoldu?

28 10 2015
Ozal

Ozumuz ozumuzun ixtiyarındasınız ne demekdi? Ömürdüde yawıyır ve deyerın bilirikki oleciyik. Yoxsa cehennem qorxusuna gore 50 tanrının 1 ni secek o biri dunya var deye. Qalan49 dan biri olsa yene cehenneme duwerem :))) ozumu aldada bilmerem. Ateıstleri gunahkar deyirsiz amma esl gunahkar sizsiniz müselmanam deyib ınancınızın qoydugu qanunlara zıdd gedırsız. Guya muselmansınız!

28 10 2014
Tənha Sərkərdə

məncə əsas məsələ ateistlərin cavab-verib verməməsi olmamalıdır. biz tipik azərbaycanlı xisləti ilə məsələyə yaxınlaşırıq. yəni kimsə bizdən deyilsə onu niprav və ən pisi peysər çıxardaq. bu ustər dini olsu istər mazbəbi elə azərkeşi olduğu məsələyə qədır belədi. insanflı atesitlər kişi bir çox suala cavab verə bilmədiklərini lakin elm inkişaf etdiyi beləliklədə bəlkə gələcəkdə cavab verə biləcəkələrini deyirlər. yox sinifdə bomba oğlan kimi görünmək istəyənlərə isə xeyri yoxdu. nə istəyirsən elə dönməyəcək bi kərə adam qızışıb. həmçinin atesitin hər suala cavab verməsi kimi dərdi olmamalıdır məncə adam istəmir inanmasın zorla əldə qılınc müsəlman ol yox sikini kəsəcəyik deyəcəyik ona? məndə şükür müsəlmanam ama elə həd varki müsəlmanlarda cavab verməkdə acizdi. mənədə hər dini suala cavab vermə məcbutiyyətindəyəm. yox qüsül nə zaman pozulur. yox dəstəməz nə zaman pozulur.orucu nə vaxt tut,tutma.mən hardan bilim. mən sadə müsəlmanam niyə cool takılmak üçün hər suala ooop tullanım ki cavab verəcəm diyə. bilməyəndə bilməyib bunum mənim imanıma nə dəxli var. eləcə də kafirlər**.qaqaşlar anlayın bir kərə biz insanıq daim öyrənirik və öyrəndikcədə başa düşürükki bimədiklərimiz bildiklərimizdən qat-qat çoxdur. elmdə hər cavab dəfələrlə çox sualın meydana gəlməsinə səbə olur. odur tövsiyəm əl çəkək bu atesitlərdən onsuzda yazıqlar cəhənnəmdə* yanacaq*

28 10 2014
Tənha Sərkərdə

Deyirsizki Allah yoxdur.”Ölük getdik gördük ki alAxşama kimi silirəm hesabı.Kimin nə sözü olsa inboxa yazsın.Əsasda Mirəli məncə əsas məsələ ateistlərin cavab-verib verməməsi olmamalıdır. biz tipik azərbaycanlı xisləti ilə məsələyə yaxınlaşırıq. yəni kimsə bizdən deyilsə onu niprav və ən pisi peysər çıxardaq. bu ustər dini olsu istər mazbəbi elə azərkeşi olduğu məsələyə qədır belədi. insanflı atesitlər kişi bir çox suala cavab verə bilmədiklərini lakin elm inkişaf etdiyi beləliklədə bəlkə gələcəkdə cavab verə biləcəkələrini deyirlər. yox sinifdə bomba oğlan kimi görünmək istəyənlərə isə xeyri yoxdu. nə istəyirsən elə dönməyəcək bi kərə adam qızışıb. həmçinin atesitin hər suala cavab verməsi kimi dərdi olmamalıdır məncə adam istəmir inanmasın zorla əldə qılınc müsəlman ol yox sikini kəsəcəyik deyəcəyik ona? məndə şükür müsəlmanam ama elə həd varki müsəlmanlarda cavab verməkdə acizdi. mənədə hər dini suala cavab vermə məcbutiyyətindəyəm. yox qüsül nə zaman pozulur. yox dəstəməz nə zaman pozulur.orucu nə vaxt tut,tutma.mən hardan bilim. mən sadə müsəlmanam niyə cool takılmak üçün hər suala ooop tullanım ki cavab verəcəm diyə. bilməyəndə bilməyib bunum mənim imanıma nə dəxli var. eləcə də kafirlər**.qaqaşlar anlayın bir kərə biz insanıq daim öyrənirik və öyrəndikcədə başa düşürükki bimədiklərimiz bildiklərimizdən qat-qat çoxdur. elmdə hər cavab dəfələrlə çox sualın meydana gəlməsinə səbə olur. odur tövsiyəm əl çəkək bu atesitlərdən onsuzda yazıqlar cəhənnəmdə* yanacaq*

28 10 2014
Tənha Sərkərdə

Demirsiz Allah yoxdur?”Öldük getdik gördük ki Allah yoxdu” Yaxşı bir insan kimi bu fikirle razıyam.Men tutaqki namaz qılıram , bütün emellere tabe oluram.Yaxşı öldük getdik gördük ki heqiqetende varıymış bes onda nece olacaq?Birdənə səz deyim bu sözü özünüzə əziyyət verib oturub 15 deqiqe derk eləsəz hər şeyi görəcəksiz.”Əgər Allah hər şeyə baş qoşsaydı,görünsəydi,yaradılış alemini rahatlıqla idare olmaq üçün yaratmasaydı(meselçün dağlar zelezelenin qarışını almaq üçündür.Məgər Allah özü ala bilmez?) Ən əsası gözə görünsəydi onda dünyada kafir qalmazdı və bu Allahın qüdretini sual altında qoyardı.Axşama kimi silirəm hesabı.Kimin nə sözü olsa inboxa yazsın.Əsasda Mirəli Axşama kimi silirəm hesabı.Kimin nə sözü olsa inboxa yazsın.Əsasda Mirəli məncə əsas məsələ ateistlərin cavab-verib verməməsi olmamalıdır. biz tipik azərbaycanlı xisləti ilə məsələyə yaxınlaşırıq. yəni kimsə bizdən deyilsə onu niprav və ən pisi peysər çıxardaq. bu ustər dini olsu istər mazbəbi elə azərkeşi olduğu məsələyə qədır belədi. insanflı atesitlər kişi bir çox suala cavab verə bilmədiklərini lakin elm inkişaf etdiyi beləliklədə bəlkə gələcəkdə cavab verə biləcəkələrini deyirlər. yox sinifdə bomba oğlan kimi görünmək istəyənlərə isə xeyri yoxdu. nə istəyirsən elə dönməyəcək bi kərə adam qızışıb. həmçinin atesitin hər suala cavab verməsi kimi dərdi olmamalıdır məncə adam istəmir inanmasın zorla əldə qılınc müsəlman ol yox sikini kəsəcəyik deyəcəyik ona? məndə şükür müsəlmanam ama elə həd varki müsəlmanlarda cavab verməkdə acizdi. mənədə hər dini suala cavab vermə məcbutiyyətindəyəm. yox qüsül nə zaman pozulur. yox dəstəməz nə zaman pozulur.orucu nə vaxt tut,tutma.mən hardan bilim. mən sadə müsəlmanam niyə cool takılmak üçün hər suala ooop tullanım ki cavab verəcəm diyə. bilməyəndə bilməyib bunum mənim imanıma nə dəxli var. eləcə də kafirlər**.qaqaşlar anlayın bir kərə biz insanıq daim öyrənirik və öyrəndikcədə başa düşürükki bimədiklərimiz bildiklərimizdən qat-qat çoxdur. elmdə hər cavab dəfələrlə çox sualın meydana gəlməsinə səbə olur. odur tövsiyəm əl çəkək bu atesitlərdən onsuzda yazıqlar cəhənnəmdə* yanacaq*

28 10 2014
Tənha Sərkərdə

Allah yoxdur.”Öddük getdik Allah olmadı” Bu fikirle bir isnan kimi razıyam ve Allahı görmediyinize göre deye bilersiz.Tutaqki namaz qılıram,buyrulan emelelri yerine yetirirem.Öldük getdik gördük ki heqiqetende Allah varıymış bes onda nece olacaq?Bir şey deyim özünüze eziyyet verib 15 deqiqe bu sözü derk eləsəniz hər şeyi anlıyarsız.”Əgər Allah sırf hər şeyə baş qoşsaydı və görünsəydi onda yer üzüdə kafir qalmazdı”Bununlada dünyanin nizamı pozulur.İndi izah eliyirem.Tesevvür eliyin Allah görünür hansı insan ona səcdə eləməz?Təsəvvür eliyin onda bütün dünya mömün olardı.Pis niye pisdi?Çünki yaxşı var.Yaxşı olmasa pis deyilən bir şey olar?Əlbəttə yox.Allah görünür tutaqki ve dünyada da pis adam qalmır.Hamı bir birine can deyib can eşidir.Hamı bir birine yol gösterir insanlıq eliyib pul verir imkan verir.Onda fəhlə kim işliyer?Memur kim olar?Fehle olmasa binalar necə tikiler?Tikilileri kim tiker?Hamı memurdu.Ve bununlada dünyanin nizamı ve marağı ölər.Bütün bunlar hamısı bir birine zingir kimi bağlanmış şeylerdi.Atesitler heç vaxt insanin yaranma sebebini tapa bilmezler lap dünya dağılsada.Sizin alimleriniz bu sualın qarşısında acizdir.”İnsan niye yaranıb?”Amma bizim adixbir uşaq bu suala cavab tapır.Necə tapır?İndi deyirem nece tapırsa.Siz fikirleşirsizki Allah yoxdur ve insan həyatda sözün əsl menasında yaşamalıdır ve ölenden sonrada aparıb bir leş kimi atırlar fsyo heyat başa çatdı.Ona görə insnain yaranma sebebi heç vaxt tapa bilmrsiz.Amma müselman uşaq fikirleşirki bəs dünyad edilern pisliklerin axırı,haqqı kesmeyin axırı,kasıbın malını yemeyin axıxı nece olacaq?Aha burdan uşaq yeqinliye gelirki demeli insan ölmür.Sadece dünyasınə deyişir.Ve yaşadığı pisliklerin cezasını verecek.Ve bundan slra suallar gelir o biri dünya meselesi.Bunlar zencir kimidi.O biri dünyanin çox sade bir sübutu var.Yatıb yuxu görürsen o hansı almedi?Yuxuda dad hiss eliyirsen,mahnı oxuyursan,yemek yeyirsen ve .Bir sözle axırıncı cümle ve öz yaşadığım elmi heqiqet.Allah görürki insan həqiqətən istiyir Allahda onu özünə dahada bağlıyır,Allah görür istəmir dahada azğınlığı artırır.Men yaxşılıq eledim 1 defe,2 defe gördüm qanmır 3 cüde dedim vabşe elemirem.Çünki qanmırsan.Vessalamu aleykum ve rehmetullahi ve bereketuh.

28 10 2014
Tənha Sərkərdə

http://m.youtube.com/watch?v=RQabWd4OmQo bax bu güldü bu gülq bütün dünta ve Azerbaycan tanıyır hetta and olsun atamin canina (onszuda Allaha and ilsem inamiyacaqsız) dayım gilin heyetinde var bu gülden.Şəxsən özüm əmin olmaqdan ötrü ezan vaxtını gözlədim və öz gözümün şahidi oldum.

28 10 2014
Ateist adam

haha, omrunde birinci defe gul gorursen? her gulun acma vaxti var, bezileri gun batanda axsam vaxti acir. bunun ezana ne dexli var. o gulun acma vaxti catanda gul acilacaq, isteyirsen orda azan qoy, isteyirsen lezginka qoy ferq elemir, isteyirsen Edaletin mahnisini qoy o gul yene de acacaq. Mocuze imis, ele mocuze gosteren tanridirsa birinci Kebeni sellerden qoruyardi, o boyda “muqeddes” dasi su basib pis gune salib.

28 10 2014
Tənha Sərkərdə

Burda qramatik sehvler olub.Telefonum neyise kopyalıyıb yapışdıranda panelin yaddaşına düşür ve elik deyim sensora ordanda bura kopyalanıb.Ona görə yazılarda səhv olub özünüz ayırıb oxuyun.

28 10 2014
Tənha Sərkərdə

Sinifdə bomba oğlan meselesi ona.Ona görədə sizinle danışanin ağlı yoxdu

28 02 2015
Firidun

Uca Allahib var olmasini gormek ucun onun gonderdiyi kitabi acib oxumaq yeterlidir, eyer her kes o kitabi oxuyubda, heyat terzini.ona gore secseydi.yawadigimiz heyatda hec kes sixinti cekmez coxu varli coxu kasib olmazdi, kimi.tox kimi ac olmazdi, Allahin qurani kerimde.buyurdugu butun qadagalarin.haramlarin hamsinin insanin heyatina yawayiwina.menfi.tesiri var, eyer Quran kerim.buyurur yetimin.haqqini yeme, oz.mal dovletinen.kasiblara.yoxsulara.ver, ogurluq.eleme icki icme hec kesin.namusuna.goz.dikme, eyer insanlar.hamsi buna.emel.etseydiler indi.ne afrikada.ac susuz uwaqlar.olardi, ne.icki sufrelerinde.doslar bir birni vurub.oldurerdi, nede namus.qeyret usdunde gunde bir qetil olardi, menim dinim inandimgim mene.bunlari.buyurdu, cunki bizi Allah yaradib bizim.nece yaxsi yawayacaqimizida yalniz.o bilir, Menim bawa duwmediyim islamda gozelikden.mehribanliqdan.bawqa.ne.varki.siz onu.qebul etmez.isdemirsiz yox sayirsiz

22 04 2015
Əlixan

Ateistlər və onlar kimi düşünən digər insanların problemi bilirsiz nedir? Onların isteklerinin dinlə toqquşmasıdır. Din onların səhv düşüncələrinə qarşı çıxır. Sizin probleminiz, her şeyi inkar etməyinizin səbəbi yalnız və yalnız budur başqa heç nə. İndi sizdən soruşuram: Bəs sizin istədiyiniz nədir?
“Tüfeyli, alçaq, namussuz, əxlaqsız, böyük-kiçik yeri bilinməyən və s. pis əməllərlə dolu həyat tərzi??????”

13 06 2015
qadir

Elixan bey onların düşünceleri sehf olabiler ,Amma vicdansızdeyirler sehfi olan boynuna alır ! Amma sizinkimi dindarlar Kimi geydirme, alalçaq olmazlar milleti aldadım ya sin ,Quran oxuyum pularını almazlar ,quyruğunuz ilişen Kimi filanşey hedisde var olar ,amma demirsizki Mehemmed p-ber hedis yazmaqı qadağan edib.Bu sunie ve şieler terefinden qeydolunub ( timirsi ve elhetif kitablarda ) sizler buna emel etmirsiz amma Mehemmedin yoluyla gedirik deyirsiz .
Peyserleriz ogundediki onsuzda heçne boynunuza almayıb dediyinize davam edirsiniz ,çünki siz insan deyilsiniz ,olada bilmezsiniz ,ele Adam olaraq qalarsınız

28 10 2015
Ozal

Elixan bey ateistlerin 99 faizin exlaqi muselmanlardan duzgund.siz bile bile gunah edisiz biz ise bilmeyerekden vicdsnimiza ve ureyimize deyerlerimize sahib cixiriq.

27 04 2015
emin

o tufeyli de namussuz da əxlaqsız da böyük kiçik yeri bilməyən də ateistlərdən daha az çıxır. demək olar ki cixmir ağzının danışığını biraz bilsən yaxşı olar.hər əqidəyə sahib insanlardan pisi də var yaxşısı da.mənim dindar dostum da var ateist də.belə də ki İşid də taliban da harınnamış ərəb şeyxləri də kamikadzelər də vahabilər də heç biri ateist deyil.xaiş edirəm burda normal danışaq.yazdığın sözlərə bir bax burda hansısa ateist belə kəlmələr yazıb elə birdənə siz fanatiklərsiz nifrət püskürən.Richard Davkinsin gözəl bir sözü var:”Bizlər hamımız ateistik o ateist ki nə vaxtsa insanların inandığı allahlara artıq inanmır.indi ateist dedikləriniz isə sadəcə sizdən bir allah artıqdı inanmamaqda”. Gələcəkdə necə olacaq kim bilə bilər ki yanı dediyim odur ki çox da özümüzü cırmayaq bu ateist kəlməsinin təcrüməsi allaha inanmayan deməkdir vəssalam.niyə inananlar bu qədər özlərini lezvalıyır bilmirəm ateistlərə yadplanetli kimi baxırlar.qısacası inanırsız adam kimi inanın inanmayana qarşı çaşmıyın.

14 05 2015
sakir

qurandan sitat getiren bedbextler,eger dogrudan da qurani oxusaydiniz ve azaciq mentiqiniz ,savadiniz olsaydi basa duserdiniz ki,quran insan beyninin mehsuludur.quran ozu ozunu ifsa edir.quranda mocuzevi hec ne yoxdur ve bir erebin yasadigi dovrdeki heyat terzini,dusuncesini-arzusunu eks etdirir.

16 05 2015
emin

Halal olsun qardawim suuuuuper cox sagol varam sennen.nece deyerler agzina sagliq

13 06 2015
qadir

Dinden danışan oğlanlar öz biliyinize güvenirsizse hamınıza aiddir . Evvel başlayaq islam Dini nece yayılıb?? meselen Azeribaycan nece islam öldu Niye Bize qılıncdan dönme müselman deyirler.cavab yazanlar qeyretlidirse tarixi oxuyun ( cvb) duzyazın

14 05 2015
sakir

umumiyyetle butun dinler ve dini kitablar insanlari gozegorunmez varliqla hedeleyib.onlari rahat idare etmek ucun uydurulmusdur. Eger allah tekdirse onun kitabi da tek olardi. Bir de ki ,allah ne ucun ohdelik goturmeliydi ki,qurandan sonra kitab-mehemmedden sonra peygember gondermeyecek? axi o qudretlidirse her seye qadirdirse ,demeli kitab da gonderer,peygember de.

16 03 2016
sistem

ogulsan qandirda bunlari.

14 06 2015
lara

Salam. men de muselmanam. yeni secim etmeden. bu cur dunyaya gelmisem. amma dindar deyilem. eger Allah her seyi evvelceden bilirse men ne edeceyem mene niye sans verirki? bu ona niye lazimdi?mene neyi subut edir. nese arqument olmalidi. buyurub ki oldur kimlerise biz niye oldurmeliyik? biz yaratmamisiqki. o yaradib o da oldursun. Mehemmed peygember cox agilli adam olub. amma bu qeder. Allahi inkar etmirem. bu qorxumdan deyil.

14 06 2015
qadir

Ay insanlar herşeye aldanmayın ve inanmayın ,Bu yalançı dindarlar milleti aldadırlar Mehemmed peyqeyberi o herşeyi bilendi deyirler baxın Bu islamçı özlerini o qeder ağıllı bilirlerki Allahdan sehf tuturlar kişileri sünnet edirler ,Allah oqeder tupoydu ki onu yaradıb siz o eti kesirsiz ,gedin oxuyun tibb elmidenden o qruyucunu kesmekle neqeder ziyan vururlar insanlara ,neqeder uşaq sünnet olunarker ölub ve ya diger sağlamlıqlarını itiribler .Amma haçansa hansısa kitabda qeyd olub kimse sunnet olmadıqına göre ölub .
Müselmanlar olmayan birneyese Allah deyirler hemde ondan sehf tuturlar,çünki onların elmi savadı yoxdu dunyadan xeberleri yoxdu,qurandan başqa heçne oxumurlar ,çünki oxusalar utana bilerler

9 08 2015
Aziz

Tupoy sensen. O sozu Allah sozunun yani da dediyin ucun. Peygamberimiz (s a.s) deyip ki , oxuyun, Elm oyrenin. Usaqlara elm oyredin. Deyib ki , mene bir herf oyredenin kölesi olaram. Sen HEC yazdigini oxumusan? Ne camaata ders kecirsen? Ay yaziq? Allahin yaratdigi dunyada yasayirsan, yeyib icirsen ,gezirsen sonrada Öleceksen. Hele Allahı inkar da edirsen. Bu qeder dünya kainat öz özüne yarandı?

30 08 2015
Ateist adam

Bu qeder kainati yaradan Allah baba oz ozune yarandi?
Sen get birinci Ehli Beytindeki bir birine dusmen kesilen muselmanlarin tarixini arasdir.

9 08 2015
Aziz

Salam.Sözüm ateistedir. Sen ne hakla Qurani Kerimdeki surelere ” gic-gice” deyirsen? Senin kimilerin uzunu Axiretde göreceyik. Senin öz isindi , isteyirsen Allaha inan , istersen de inanma. İnanmamaq üçün kor olmaq lazimdir. Canin agriyanda apteke gedib Allahin dunyada yaratdigi sefali bitkilerden duzelen derman alirsan ? (Ve yaxud yaratdigi ilanin zeherinden düzelen derman.) Ne ise onsuzda sizin kimiler qanan deyil. Ne sualin var yaz cavablandirim.O ki , qaldi alimlerin kesflerine , taptiqlarinin hamisi Quranda var. Allahın da gorunmemeyinin sebebi, çox nurlu oldugu ucundur. Onun nurunun bir cüzi dünyaya yansisa dünya yanar.

30 08 2015
ramin

Sualımı sene verirem ay ateist bunları ki , yazırsan menaları nedir? Ölüm adı gelende tir tir esirsen onda de bu dünyanın övladın ata ana bacı qardaşın menası nedir ölüm gedim bu dünyadan

30 08 2015
ramin

Sizin kimileri dünyanın yaranışın menasız olduğun söyleyir ama dünyadan ayrılmaq meqamı geldikde qorxudan tir tir esirsiz men neye and içim ki,inanasız sizin inancınıza and içiren her şeyi yaradan Allahdı gözünüze yazığınız gelsin xaiş edirem özünüze zulm edib ziyana uğrayanlardan olmayın

30 08 2015
Ateist adam

Ateistlerin inanci yoxdur. Sade bir seyi bilmirsen oturub ehkam kesirsen…

30 08 2015
Ateist adam

Bu dunyanin menasi yasamaqdir. Here ozune gore yasayir, xosbext olur, bedbext olur, axirda da olur cixir gedir.
Bu dunyanin menasi senin ucun gunde 5 defe yere yatib qalxmaq ve olenden sonra cennet deyilen yere gedib tomurcuq doslu bakire sikmek ola biler, amma ateistler ucun bu deyil menasi.

16 03 2016
sistem

cennet cehenneme gedib qayidan var axi? men hec ewitmemisem amma zor yazmisanhaaa

16 03 2016
sistem

hecde tir tir esmirik olende oleceyikde

5 11 2015
Aysel

Allah tekdir ve onun seriki yoxdur! Mentiq deyirsiz. Allahi inkar etmek mentiqmidir? Siradan bir kitabi yangin olan yerden ona hec 1 zerer gelmeden cixarmaq olar? Amma Allah terefinden gonderilen bu kitab mocuzeli bir sekilde her defe yanqindn hec 1 zerer gormeden cixir. 2. Deyirsizki planetler, qalaki kalar onsuz da vardi. Bes onlar oz ozunden yaranib? Ateistler mentiqsiz, dusuncesiz, CAHIL insanlardi. !sizde burda onlarin sefeh yorumlarina fikir vermeyin. Onlar onsuz da ALLAH terefinden unudulmus sexslerdi. Allah ozu onlara qudreti ni gostermir, ki onlar daha cox gunah fikirlerle beyinlerini curutsunler. Belelwrinin sonuda bu dunyada ya deli olur, yada cehennemde SONSUZ atesle cezalarini cekecekler.

14 11 2015
Nini

Əvvəla hamini salamlayiram. Yazdiqlarivizin hamisini oxumadim. Menim fikirimce dunyanin yaranisindan, indiki zaman ve qiyamet gunune qeder olan hadiselerin baw vermesinin meqsedi var.
Diyirsiz ki islam qilinc gucune qebul olunub.. Allah-teala oz peygemberine Mehemmede (s) bele buyurur: <> Ayeden melum olur ki, mecburi imanin hec bir faydasi yoxdur. Bundan elave, insanlarin bir qrupunun iman getirib, diger qrupunun iman getirmemesi, onlarin irade azadliginin subutudur.

29 02 2016
Ismet Seferov

Salam ateist dostum. Men burda yazilanlari bezilerini oxudum ve her bir kese ayrica olaraq hormetim var o cumleden de her kesin fikirlerine. Sene bir nece suallar vermek isterdim. Eger verdiyim suallarla seni narahat etdiyim ucun qabaqcadan uzr isteyirem. Birinci olaraq bu suali vermek isterdim ki, seni ALLAH-a inanmagina mane olan ve yaxud sene qaranliq qalan esas sualin ve ya suallarin hansidir?

23 08 2016
Nermin

salam bir ara bu dusunceler menim de beynimi didirdi ama soradan gorduyum bir sey her seyi yaddan cixartdi menim dayim icki icirdi Allah yolundan cixmisdi bilirsiz ne oldu seher durub gorub ki baramaqinda nese yazilib Allah sozune benzedib sora qohumlar yiqisdi bizde getdik heqiqeten de Alah yazilmisi yaxsi bunu da danirsiz bu sozu ora kimse qelemle yazmiyibki demeli Allah varda bunu gormey cetin diki

10 09 2016
Ateist adam

Dayin seyid imis.

6 10 2016
Nurullah

En gozel din Deizmdir. Deizm Allahi Elm ile derk etmekdir. Yeni bezi tezadli dini adetler olmadan bele sirf elm yllu ile Allahi daha deqiq basa dusmek olar. O ki qaldi ateizme her bir ateist eslinde olende can verende sozunu geri goturecek Allaha iman getirmek isteyecek ama dili tutmayacaq bogulacaq cunki her bir ateist semimi olaraq ateist deyil bilir ki Allah var sadece seytanin tirkasindadir. can ustde olanda gec olacaq. Dostlar icin cekin sellenin ama Allahin tek oldugunu danmayin ki hec olmasa o dunyada cehennem ezabiniz muveqqeti olsun. Allaha iman getirene qorxu yoxdur.

17 10 2016
Ateist adam

Beyin yaxsi seydir :))
Deizm din deyil, en azindan Islam-Xristianliq-Musevilik kimi sistematik bir din deyil. Deizm tek Allaha inanmaq demek deyil, Tanriya inanmaqdir, sen Allah-Seytan deyirsense artiq Islamdan danisirsan. Deizmde seytan yoxdur.
Icib cekmeyin ne dexli var? Allaha inanmayanlar icib cekir, inananlar ise butun gunu namaz qilir? Bu mentiqle cox qabaga gede bilmeyecen…

3 11 2016
ELVIN

SALAM

4 11 2016
ELVIN

ateist adam burada olan yazılarını oxudum və mənəviyyatıvın inancdan eskik olduğu kimi mərifətdəndə yoxsul olduğunu müşahidə etdim.qeyd edim biləsənki sənin Allah haqqında təsəvvurun sifrdir.biz heçdə sənin düşündüyün kimi kiminsə tərəfindən var olmaya ehtiyacı olan birisini Tanrı olaraq qəbul etməmişik agah olki bizim Allah diyə qəbul etdiyimiz ALLAH həm lüğəvi həmdə istilahi anlamda yaradılmayan əvvəli və sonu olmayan biridir.O nə məlumdur nədə məçhul.nə hafizələrdədir nədə unudulub.nə elə bir şeydirki başqa əşyaların adı ilə adlandırıla bilsin nədə elə bir şey deyilki doğula omrünü başa vura.heç nəyin ustundə durmayıb və heç nəyə söykənməyib və heç yerdədə gizlənməyib.O təkdir və heç bir şəriki və bənzəri yoxdur.

4 11 2016
Ateist adam

Birincisi soxum senin musahidene. Sen ne poxsan ki menim merifetimi olcursen?
Ikincisi, get Allah sozunun etimologiyasini arasdir. Ucuncusu, men Islam tanrisinin – Allahin bu xususiyyetlerini oyrenende, 99 adini oxuyanda hec Azerbaycanda internet yox idi.

8 11 2016
Ateist adam

Ordan burdan kopyaladigin yazilar silinecek. Bura herenin oz fikrini bildirmesi ucundur, saytlari kopyalayib qoymaq ucun deyil.
Sen boyunu ashan sozlere yer verdiyin ucun ” olduğu kimi mərifətdəndə yoxsul olduğunu müşahidə etdim” lazimi cavabi da aldin. Bundan sonra yene bu terz komentariyalara davam elesen silinecek. Ya adam kimi yaz ya da cix get. Hec kim seni bu sayta girmeye mecbur elemir.

7 12 2016
Ferid

Salam

11 10 2017
panworldist@gmail.com

fərid. kimdiniz fərhadı tanımırsınız

11 10 2017
panworldist@gmail.com

Nikola Tesanın bir gözəl sözü var “Dinləri oxuyub anlayan ateist anlamayan isə teist olar”.

Mümtaz üçün bir cavab yazın Cavabı ləğv et